Кременчук: година в місті

Кременчук: година в місті

… побачене мною за годину
… пройшовся по вул. Гагаріна – Леніна – Перемоги – Пролетарська

Кременчук
1. Будинок по вул. Гагаріна
Кременчук: година в місті
2. Гагаріна х Леніна
Кременчук: година в місті
3. вул. Леніна
Сквер Жовтневий Кременчук
4.  Сквер Жовтневий
Сквер Жовтневий Кременчук
5. Канна
Пентагон Кременчук
6. Фонтан , місцева назва Пентагон ,  за схожість у плані
Кременчук: година в місті
7.
Кременчук: година в місті
8.
Кременчук: година в місті
9. Початок Сквера Пушкіна
Кадафі Кременчук
10.
Вернадський Кременчук
11.
Кременчук: година в місті
12.  Був ресторан Пекін, стало кафе Беларусь в підвалі. В двоповерховому будинку поруч було КГБ, підвал де кафе був цього відомства
Кременчук: година в місті
13.
Кафе Беларусь Кременчук
14.
Краєзнавчий музей Кременчук
15. Краєзнавчий музей вже декілька років на реконструкції
Будинок Державного Банку Кременчук
16.  Будинок Державного Банку — історична будівля в Кременчуці на перетині вулиць Перемоги і Жовтневої побудована у 1900 році. Входить до Переліку пам’яток архітектури та містобудування Кременчука.
Кременчук історичний
17. історичний план міста на книгарні Роксолана
Кременчу́цький трамва́й
18. Кременчу́цький трамва́й — не діюча нині трамвайна мережа у місті Кременчук (Полтавська область).

У грудні 1899 році трамвайну мережу, що складалася з трьох ліній, у Кременчуці відкрило бельгійське акціонерне товариство. Середній річний пасажиропотік становив 2,3 млн пасажирів. 1909 року збудовано вантажну гілку до борошномельного заводу та кар’єрів.

Немає інформації про роботу трамваїв у 1915-19 роках. Відомо дещо про період 1920-22 років. У 1920-21 роках трамвай працював лише 2 місяці на рік, 1922 року — три місяці і тоді ж рух остаточно припинився. Щоправда, 1922 року здійснювався лише вантажний рух. Пасажирський рух остаточно припинився 1921 року.

Не менш цікава подорож   Глибока Полтавщина: Дрижина Гребля, Марківка

1925 року планувалося відновлення руху, однак через відсутність коштів трамвай було законсервовано, а 1927 року вагони продали до Ярославля. Знову йшлося про трамвай у місті 1940 року, однак ці плани перекреслила війна.

Налічувалося три маршрути. Депо кременчуцького трамвая та електростанція знаходилися біля підніжжя Піщаної гори між вулицею Катерининською (сьогодні — Леніна) та Троїцьким провулком (сьогодні  — вул. Чкалова). У депо налічувалося 16 моторних вагонів з відкритими майданчиками на двовісному візку. Потужність електростанції становила 4450 кінських сил.

Кременчук вокзал
19. А мене чекає потяг ….

Ще про місто Кременчук

КРЕМЕНЧУК

ТУНЕЛЬ КОХАННЯ

Comments

comments

Tickets [CPS] UA