Розповідь про діючу Дніпровську дитячу залізницю в парку Глоби
Протяжність Дніпровської дитячої залізниці всього 2 км, йде вона навколо ставку в парку Лазаря Глоби, що в самому центрі Дніпра.
Дніпровська дитяча залізниця є першою дитячою залізницею в Україні та другою, після Тбілісі, в СРСР і світі.
На залізниці всього одна станція – Паркова.
Зараз на залізниці всього два тепловози. Далекого 1958 року прибув тепловоз ТУ2-172, а також 3 вагони Pafawag.
У 1972 році залізниця отримала ще один тепловоз — ТУ2-134.
Далі розвиток залізниці зупинився — її планувалося подовжити на всю територію парку до 3-3,5 км, але ці плани так і не були реалізовані, а на початку 90-х років було розібрано депо, платформу імені Чапаєва. Відтоді поїзд не робить проміжних зупинок.
Проїзд коштує меньше 1$ – 25 гривень
На залізниці є два тунелі: 10 і 30 метрів.
На станції Паркова дві колії, на одній з яких стоїть другий состав.
Вид зі станції в бік генделиків і атракціонів
На залізниці в ролі залізничників діти, звісно ж під наглядом дорослих. Круто ж! Шкода, що в моєму місті не було такої залізниці, можливо це б дуже вплинуло на вибір моєї майбутньої професії.
Мені, як фанату залізниць, Дніпровська дитяча залізниця дуже сподобалась, був би час, і був би я один, то півдня точно б катався :). Ну, а по обличчях сучасних дітей у вагоні я не бачив такої радості і захоплення, як у мене, вони звично втикали в планшети і телефони.
Будете в Дніпрі раджу покататись на цій “іграшковій” залізниці і відчути себе дитиною.
Ще розповіді про залізницю і зв’язані з нею події:
Цвіткове: подорож до живих паровозів
Велоподорож поблизу Знам’янки: декомунізація і вузькоколійка
Поїздка на паровозі Су 251-86(третя)
Поїздка на паровозі Су 251-86 (друга)
Ретропоїздка на паротязі ім. Т. Шевченка-Золотоноша-ім. Т. Шевченка