Ретропоїздка на паротязі ім. Т. Шевченка-Золотоноша-ім. Т. Шевченка
Було круто. І місць вистачило і погода не підвела )
… перед Київським експресом прийшов Hyundai . Без пасажирів, ганяють в тестовому режимі. Планують замінити ним Столичний Експрес
… я натиснув кнопочку і двері відкрились. В вагоні нікого не було, потяг постояв 2 хв. і помчав
… всі в очікуванні паровоза. Вагони пару хв. тому подав маневровий тепловоз
… і ось він з’являється
… повернутий тендером в сторону Черкас
… чіпляє вагони
… два паровози . Один вже своє відїздив
… останні приготування перед стартом
… по дорозі до Золотоноши були зупинки в Білозірї, Черкасах і Панському .
… на позиції
.. симпатичний вокзал
… парвоз поїхав перечеплятися в голову поїзда
Пасажирський паровоз випущений в 1949 році
Після розвалу СРСР, паровоз разом з базою неодноразово міняв власників. У 2008 році його викупила Асоціація збереження історії залізниць України. Відновлення локомотива здійснювалося в локомотивному депо ТЧ-5 Цвіткове (Одеська залізниця) силами більше сотні ентузіастів. В ході капітального ремонту у паровоза були практично повністю замінені екіпажна частина і паровий котел. До 2009 року паровоз був відновлений до робочого стану. У листопаді реконструйований Су251-86 приїхав в Львів до 150-річчя прибуття першого поїзда на Україну, а згодом став здійснювати періодичні поїздки в складі ретро-поїздів. Останні відомі поїздки паровоза пройшло 1 травня 2012 року за маршрутом ім. Тараса Шевченка – Черкаси – ім. Тараса Шевченка; 4 листопада 2012 року – ім. Тараса Шевченка – Золотоноша – ім. Тараса Шевченка . 1 листопада 2014 року – ім. Тараса Шевченка – Знам’янка – Пасажирська – ім. Тараса Шевченка, ще були поїздки 24 серпня 2014 року і на 9 травня 2015 року.
Паровоз знімався в фільмі “Поводир” та в інших кінострічках
… ось і все .
Більше фото шукайте ув власників зеркалочок.
Хотів би привітати всих залізничників з проф. святом і подякувати їм
Асоціація Збереження Історії Залізниць України