Кременчук: година в місті

Кременчук: година в місті

… побачене мною за годину
… пройшовся по вул. Гагаріна – Леніна – Перемоги – Пролетарська

Кременчук
1. Будинок по вул. Гагаріна
Кременчук: година в місті
2. Гагаріна х Леніна
Кременчук: година в місті
3. вул. Леніна
Сквер Жовтневий Кременчук
4.  Сквер Жовтневий
Сквер Жовтневий Кременчук
5. Канна
Пентагон Кременчук
6. Фонтан , місцева назва Пентагон ,  за схожість у плані
Кременчук: година в місті
7.
Кременчук: година в місті
8.
Кременчук: година в місті
9. Початок Сквера Пушкіна
Кадафі Кременчук
10.
Вернадський Кременчук
11.
Кременчук: година в місті
12.  Був ресторан Пекін, стало кафе Беларусь в підвалі. В двоповерховому будинку поруч було КГБ, підвал де кафе був цього відомства
Кременчук: година в місті
13.
Кафе Беларусь Кременчук
14.
Краєзнавчий музей Кременчук
15. Краєзнавчий музей вже декілька років на реконструкції
Будинок Державного Банку Кременчук
16.  Будинок Державного Банку — історична будівля в Кременчуці на перетині вулиць Перемоги і Жовтневої побудована у 1900 році. Входить до Переліку пам’яток архітектури та містобудування Кременчука.
Кременчук історичний
17. історичний план міста на книгарні Роксолана
Кременчу́цький трамва́й
18. Кременчу́цький трамва́й — не діюча нині трамвайна мережа у місті Кременчук (Полтавська область).

У грудні 1899 році трамвайну мережу, що складалася з трьох ліній, у Кременчуці відкрило бельгійське акціонерне товариство. Середній річний пасажиропотік становив 2,3 млн пасажирів. 1909 року збудовано вантажну гілку до борошномельного заводу та кар’єрів.

Немає інформації про роботу трамваїв у 1915-19 роках. Відомо дещо про період 1920-22 років. У 1920-21 роках трамвай працював лише 2 місяці на рік, 1922 року — три місяці і тоді ж рух остаточно припинився. Щоправда, 1922 року здійснювався лише вантажний рух. Пасажирський рух остаточно припинився 1921 року.

Не менш цікава подорож   Гора Пивиха

1925 року планувалося відновлення руху, однак через відсутність коштів трамвай було законсервовано, а 1927 року вагони продали до Ярославля. Знову йшлося про трамвай у місті 1940 року, однак ці плани перекреслила війна.

Налічувалося три маршрути. Депо кременчуцького трамвая та електростанція знаходилися біля підніжжя Піщаної гори між вулицею Катерининською (сьогодні — Леніна) та Троїцьким провулком (сьогодні  — вул. Чкалова). У депо налічувалося 16 моторних вагонів з відкритими майданчиками на двовісному візку. Потужність електростанції становила 4450 кінських сил.

Кременчук вокзал
19. А мене чекає потяг ….

Ще про місто Кременчук

Пирятин
Чорнухи: найменший райцентр Полтавщини
Міський сад Кременчука
Гора Пивиха
Крюків
Глибока Полтавщина: Дрижина Гребля, Марківка
Перегонівка
Кам’яні Потоки
Глибока Полтавщина
Кременчук
Тунель кохання
Опішне
Велосипедом околицями Полтави
Комендантівка
Диканька
Полтава. Кадетський корпус
Полтава
Кременчук: година в місті

Comments

comments